Det nye medlemsnetværk er i brug

Radikale Venstre er i gang med at omlægge og forny vores digitale platforme. Det betyder, at vi har lanceret et helt nyt medlemsnetværk, som alle medlemmer kan blive brugere på. I første omgang er medlemsnetværket særligt relevant for medlemmer, der er interesserede i dialogfora, Hovedbestyrelsen, Internationalt Udvalg og Generel Debat. Læs mere om, hvordan du opretter dig på medlemsnetværket her.

Vil du gerne være en del af den interne samtale og debat i Radikale Venstre? Så er det nye medlemsnetværk helt sikkert noget for dig.

Her har du mulighed for at følge debatten og melde dig som aktiv i vores otte dialogfora samt Internationalt Udvalg. Du har mulighed for at blande dig i den generelle debat i partiet, ligesom det er muligt at læse og kommentere interne nyheder i partiet.

Snart vil der også blive skabt rum/grupper til vores foreninger, så man som forening kan have en intern og fortrolig samtale på medlemsnetværket. Samtidig bliver det muligt at oprette specifikke grupper, fx kampagnegrupper i forbindelse med kommunal- og regionsrådsvalget. Dette melder vi nærmere ud om, når det er på plads.

Du finder medlemsnetværket på http://medlem.radikale.dk/ og du opretter dig ved at følge denne guide.

Guide til oprettelse

For spørgsmål eller kommentarer, så tøv endelig ikke med at kontakte os:

Kristian Brandrup, organisationskonsulent: kristian.brandrup@ft.dk / 61 62 43 54

Alison Rishworth-Nørgaard, webmaster: alison.rishworth-noergaard@ft.dk / 61 62 30 73