Sæt dagsordenen!

Vi vil gerne drøfte de ting, der optager dig. Få nye ideer og svare på spørgsmål. Derfor inviterer den radikale folketingsgruppe til åbent gruppemøde i forbindelse med Folkemødet 2021. Og du kan sætte dagsordenen.

Det er meget enkelt:

1. Indsend det emne, spørgsmål eller den idé herunder, som du gerne vil have drøftet på et gruppemøde i den radikale folketingsgruppe.
2. Følg med, når vi streamer gruppemødet live her på hjemmesiden og på Facebook torsdag den 17. juni fra klokken 9.00, og kommentér evt. undervejs.

Dagsordenen til det åbne gruppemøde den 17. juni er klar. Den består af emner og spørgsmål indsendt af borgere via radikale.dk.

Hent dagsordenen her

Torsdag 09.00-09.45
Sted: Digitalt via Zoom

Åbent gruppemøde med Folketingsgruppen

Hvis du gerne vil vide, hvad der foregår bag de lukkede døre på Christiansborg, når Radikale Venstres folketingsgruppe holder gruppemøde, får du nu muligheden for at få et smugkig. Radikale Venstres folketingsgruppe inviterer nemlig indenfor til digitalt gruppemøde. Mødet vil tage afsæt i de emner og spørgsmål, som publikum stiller til gruppen.

Læs mere om det radikale program ved årets Folkemøde her.